trepavice

  • Cijene i zadržavanje kvalitete

    Upravljanje cijenama u beauty salonima zahtijeva delikatnu ravnotežu između pokrivanja rastućih troškova i dostupnosti klijentima. S obzirom na rast cijena materijala zadnjih godina, a time povećanje cijena usluga u salonima, donosimo vam nekoliko savjeta na koji način uskladiti cijene a istovremeno i zadržati postojeće klijente i privući nove. Rastući troškovi u industriji ljepote Tijekom prošle godine, industrija ljepote doživjela je značajno povećanje troškova materijala. Čimbenici kao što su inflacija, poremećaji u opskrbnom lancu i povećane tarife pridonijeli su višim cijenama osnovnih potrepština. Na primjer, neki su saloni izvijestili o značajnom povećanju cijena svojih linija boja i drugih proizvoda. Strategije za

    Nastavi čitati
  • Beauty trendovi u 2025.

    U 2025., industrija ljepote prihvaća spoj nostalgije i inovacije, s trendovima koji odražavaju i povratak klasičnim stilovima i korištenje najsuvremenijih tehnologija. Kosa i šminka crpit će inspiraciju iz oceanskih tema, s valovitom mokrom kosom i noktima inspiriranim morem, dok će odvažni nanosi rumenila naglašavati jarke svijetle boje (očekujemo ludo, jarko i svježe ljeto!) Frizure iz devedesetih poput “curtain” šiški vraćaju se u velikom stilu, a kovrčava kosa se prihvaća, pa čak i slavi. Dodatno, dramatične obrve, od tankih do hrabrih, vraćaju se na modnu scenu – takva nam predviđanja predstavljaju modni stručnjaci i časopisi na početku još jedne modne godine.

    Nastavi čitati
  • Unaprijedite svoj biznis

    Svaki vlasnik beauty biznisa zna da ima mnogo toga na svojim plećima dok vodi vlastiti posao – ne samo pri pokretanju, već pogotovo i pri održavanju biznisa. A usput je nažalost lako upasti u neke loše navike koje bi vas mogle usporiti u ostvarivanju ciljeva i na putu do uspjeha. U današnjem blogu izdvojili smo 4 „lošije“ navike poslovanja na kojima biste mogli poraditi. Popravljanje ili izbjegavanje ovih loših navika može povećati količinu posla koju možete obaviti u danu i ostaviti trajan dojam na vaše klijente. Radite pametnije, ne nužno napornije, kako biste postigli više nego što ste sanjali da

    Nastavi čitati
  • Zdrava poslovna rutina

    Rutina je dio života, i iako ta riječ ponekad može imati negativni prizvuk (kao kad zapadnemo u kolotečinu i sve je uvijek isto), u ovom blogu bavit ćemo se onom dobrom vrstom rutine – stečenim navikama koje nam olakšavaju svakodnevnicu.  Navike koje stvorite redovitim ponavljanjem pomažu vam da ostanete usredotočeni, produktivni i da maksimalno iskoristite radni dan. Rutina vam pruža strukturu i kontinuitet na koji se vi — i vaši klijenti i kupci — oslanjate kako biste učinkovito i djelotvorno poslovali. Poslovne rutine apsolutno su nužna stvar za uspješno poslovanje, a što je još bitnije, i za manjak stresa na

    Nastavi čitati
  • Osvrti klijenata na rad

    Za početak biste se mogli zapitati jesu li osvrti klijenata važni za vaše poslovanje? Nismo li se nebrojeno puta uvjerili da je dojam rada većinski individualan, pa će raznim ljudima odgovarati različiti pristupi i metode rada? Istina, više klijentica bi jedan isti salon moglo ocijeniti potpuno različitim ocjenama, no činjenica je da je u beauty svijetu i dalje prisutna „usmena tradicija“, pa ćete salon i uslugu možda odabrati po preporuci prijateljice. Upravo zato su osvrti klijenata bitni – daju vam uvid u to što klijenti primjećuju, kako se osjećaju u vašem salonu i kako su zadovoljni uslugom. Dakle, odgovor na

    Nastavi čitati
  • Određivanje cijene usluga

    Ovo pitanje često je među PMU stručnjacima, pogotovo novim licima u industriji koji tek trebaju stvoriti ime za sebe i svoj salon. Ako krenete s preniskim cijenama usluge, riskirate malen profit i nemogućnost funkcionalnog održavanja biznisa, a i glasine da nudite niskokvalitetan rad; s druge strane, ako previše „zapaprite“ cijene, mogli biste šokirati potencijalne klijente i tim potezom ih uputiti u druge salone. U nastavku teksta otkrivamo nekoliko savjeta kako najbolje procijeniti svoje financijske kapacitete i podesiti cijene usluga u skladu s time. POKRIVANJE TROŠKOVA Prvo razmislite koliko vas košta pružanje svake usluge klijentima. U najmanju ruku, morate naplatiti dovoljno

    Nastavi čitati
  • Lash fun

    Mnogo je činjenica o trepavicama koje su poznate svakome od nas. No sigurno postoje i neke koje još niste čuli – ili barem koje će vas iznenaditi! Provjerite koje smo lash fun factove mi pronašli. Kao i sva ostala tkiva u našem tijelu, naše trepavice se neprestano mijenjaju – stare ispadaju, a nove dolaze na njihovo mjesto. Općenito, životni vijek svake trepavice je oko 3 mjeseca. Trepavice se smatraju najgušćom i najčvršćom od svih dlaka na ljudskom tijelu. Što se tiče duljine i količine trepavica, sve se razlikuju od osobe do osobe. U prosjeku, svako ljudsko oko sadrži između 150

    Nastavi čitati
  • Ljetni lash trend

    Ljeto je idealno vrijeme da dodamo žarkije boje u svakodnevni make-up, a isto vrijedi i za ekstenzije trepavica! U ovom tekstu otkrivamo zašto ekstenzije trepavica u boji mogu učiniti da se vaše oči istaknu u masi, a vaša osobnost zablista. Dodavanje raznobojnih ekstenzija vašem omiljenom stilu trepavica savršen je način da stvorite izgled trepavica koji je potpuno jedinstven vama. A najbolji dio je što se ne morate ograničiti samo na jednu boju, već ih možete kombinirati! Evo nekoliko naših omiljenih kombinacija boja: ružičasta i ljubičasta za koketan, ženstven izgled plava i zelena za plažu i za potpunu ljetnu atmosferu Ispitajte

    Nastavi čitati
  • Popularnost ekstenzija

    Kažu da su oči ogledalo duše. Ako vjerujemo da je tako, onda nije teško zaključiti zašto su ekstenzije trepavica trenutno najpopularniji beauty trend na svijetu. S ekstenzijama imamo priliku trajno naglasiti ljepotu očiju, otvoriti pogled te stvoriti prirodan izgled s daškom glamura za svaki dan – nije ni čudo što se milijuni žena svakodnevno odlučuju upravo za ovaj trend. U ovom blogu razradili smo neke od velikih prednosti ekstenzija trepavica. UŠTEDA VREMENA Ovo sigurno ne moramo previše objašnjavati, barem ne za ljubiteljice ekstenzija diljem svijeta. Tko se jednom odluči na ekstenzije, rijetko se kad vrati na staro, pogotovo kad shvatimo

    Nastavi čitati
  • M kao M curl

    Godina 2020. donijela nam je mnoge promjene u životu (koje ne želimo previše spominjati), ali lijepo je znati da unatoč svemu kroz što smo prošli u zadnje dvije godine, beauty industrija našla je nove i zanimljive načine da ostane jednako uzbudljiva kao i prije. Iako nam se promijenilo sve – od mogućnosti rada, nabave materijala, drugi izazovi povezani s poslom – ipak nam se u toj 2020. rodilo nekoliko hit beauty trendova koji su na snazi i danas. Jedan od njih je i M curl, koji je svoj procvat doživio upravo u tom izazovnom razdoblju. Danas pišemo o njemu. M

    Nastavi čitati
  • Ekstenzije i eyeliner

    Spoiler alert: nošenje ekstenzija ne znači da se morate odreći eyelinera! 😊 Među mnogim pitanjima koje klijenti postavljaju vezano za šminkanje očiju tijekom nošenja ekstenzija često se nađe i pitanje eyelinera – zato smo u ovom tekstu odlučili s vama podijeliti par savjeta vezano za kombiniranje bezvremenog eyelinera s ekstenzijama. Za eyeliner, isto kao i za ostalu „tradicionalnu“ šminku vrijede određena pravila kad ih stavimo u kombinaciju s ekstenzijama trepavica. Nošenje ekstenzija naravno ne znači da se morate u potpunosti odreći šminke na očima (iako vas uopće ne krivimo ako je to slučaj; pojedine dužine ekstenzije zaista daju look kojem

    Nastavi čitati
  • Wispy lash look

    S brzim mijenjanjem trendova u lash svijetu, čini se kao da je prošlo mnogo vremena otkada nas je jedna jedina Kim Kardashian oduševila (u to vrijeme) novim i nepoznatim lash trendom – wispy izgledom. Popularnost mu je i dan danas velika, pogotovo među ljubiteljicama glamuroznog izgleda, pa smo u ovotjednom blogu odlučili razgovarati upravo o njemu. Što je zapravo „wispy look“? Radi se o stilu ugrađivanja ekstenzija kombinirajući različite uvijenosti i dužine. Na taj način se dobije prepoznatljiv izgled pojedinih trepavica koje „strše“ iznad ostalih, stvarajući trendi i dramatičan look. No za to je potrebno itekako mnogo truda i vremena.

    Nastavi čitati

Newsletter

Prijavite se na našu newsletter listu kako biste prvi saznali za novosti.

    Koristimo kolačiće

    Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

    Više o kolačićima