Osvrti klijenata na rad

Za početak biste se mogli zapitati jesu li osvrti klijenata važni za vaše poslovanje? Nismo li se nebrojeno puta uvjerili da je dojam rada većinski individualan, pa će raznim ljudima odgovarati različiti pristupi i metode rada? Istina, više klijentica bi jedan isti salon moglo ocijeniti potpuno različitim ocjenama, no činjenica je da je u beauty svijetu i dalje prisutna „usmena tradicija“, pa ćete salon i uslugu možda odabrati po preporuci prijateljice. Upravo zato su osvrti klijenata bitni – daju vam uvid u to što klijenti primjećuju, kako se osjećaju u vašem salonu i kako su zadovoljni uslugom. Dakle, odgovor na prvo pitanje je definitivno da. Osvrti i recenzije klijenata itekako su važni za vaše poslovanje.

Stavite se na trenutak u poziciju klijentice koja prvi put dolazi u novi salon. Želite biti sigurni da je salon provjeren, osoblje profesionalno i usluga kvalitetna. Bitno vam je i da je atmosfera ugodna, a cijena unutar vaših financijskih okvira koje ste odredili za određenu uslugu. Gdje biste i od koga mogli saznati to što vas zanima? Naravno, cijenu i certifikate poslovanja možete provjeriti direktno na stranicama salona. No ostale stvari vam je prirodnije čuti od nekoga tko je u ulozi klijenta.

Pisane recenzije rada – bilo na društvenim mrežama, Googleu ili direktno na webu salona – oblik su komunikacije koji nam se automatski čini autentičan i prihvatljiv. Netko je izdvojio vrijeme da napiše svoje iskustvo, eventualne kritike i sveopći dojam rada. Upravo zbog tog generalnog osjećaja iskrenosti i istine su recenzije toliko bitne za vlasnike i pokretače posla. Ne mora značiti da je svaki osvrt iskren i dobronamjeran, no većina osvrta sadrži esenciju onoga što će potencijalni budući klijenti saznati i čuti o vašem radu.

A kako doći do toga da klijenti ostavljaju osvrte?

  1. Najjednostavniji način za ostavljanje recenzija je preko Googlea ili Facebooka – dakle svakako bismo savjetovali izradu web stranice i otvaranje Facebook poslovnog računa, kako biste klijentima ostavili mogućnost pisanja osvrta.
  2. Uz web i Facebook, tu je naravno i Instagram – potrudite se da vaš Instagram profil obiluje jasnim i profesionalnim fotografijama i videima vašeg rada. To će vam pomoći dosegnuti potencijalne klijente koji bi u svom osvrtu mogli spomenuti bogati portfolio i nove klijente dovesti do vašeg Instagram računa.
  3. Zatražite osvrt. Najjednostavniji način za dobivanje povratne informacije od klijenata jest da ih jednostavno upitate. Može biti stresno i pomalo nelagodno, ali nema razloga da se osjećate loše, pogotovo ako vjerujete u svoj rad. Nemojte se ispričavati niti nadugačko objašnjavati, budite iskreni, izravni i precizni. Nakon tretmana, recite nešto u stilu: „Obrve izgledaju super, i drago mi je da ste i vi zadovoljni s rezultatima. Puno bi mi pomoglo kad biste ostavili iskrenu recenziju na Googleu!“ Možete im ponuditi i poslati link na stranicu gdje mogu ostaviti recenziju.
  4. Želite čim više olakšati pisanje recenzija. Možete imati QR kod u vašem salonu na vidljivom mjestu, s direktnim linkom na Google recenzije; poslati poruku s podsjetnikom na ostavljanje osvrta nakon tretmana ili zatražiti osvrt putem e-maila u roku od tjedan-dva. Dobro je i kopirati postojeće recenzije s Googlea na svoju web stranicu ili pak direktno na web dodati plug-in koji omogućava interakciju s klijentima i ostavljanje recenzije.

BONUS SAVJET – ŠTO NE RADITI

Pripazite da u traženju recenzija ne budete previše napadni (dovoljno je izabrati jedan način podsjećanja i traženja osvrta). Također, nemojte se dovesti u situaciju gdje biste mogli utjecati na nečiju recenziju vašeg rada (davanje popusta ili kupona kao „nagradu“ za napisanu recenziju). U interesu vam je da osvrti budu iskreni i realni.

Na kraju krajeva, ne bojte se kritike. Svaki osvrt i komentar prilika su da vidite na koji način se prezentirate klijentima, što im se najviše ureže u pamćenje nakon odlaska iz vašeg salona, a što biste mogli popraviti. Prilike su to za višestruko poboljšanje kvalitete rada – nemojte ih propustiti!

Povezani članci

Newsletter

Prijavite se na našu newsletter listu kako biste prvi saznali za novosti.

    Koristimo kolačiće

    Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

    Više o kolačićima