Svaki vlasnik beauty biznisa zna da ima mnogo toga na svojim plećima dok vodi vlastiti posao – ne samo pri pokretanju, već pogotovo i pri održavanju biznisa. A usput je nažalost lako upasti u neke loše navike koje bi vas mogle usporiti u ostvarivanju ciljeva i na putu do uspjeha.
U današnjem blogu izdvojili smo 4 „lošije“ navike poslovanja na kojima biste mogli poraditi. Popravljanje ili izbjegavanje ovih loših navika može povećati količinu posla koju možete obaviti u danu i ostaviti trajan dojam na vaše klijente. Radite pametnije, ne nužno napornije, kako biste postigli više nego što ste sanjali da možete 😊
PRESTANITE OVISITI SAMO O SEBI
Osjećate li se ponekad kao „one woman show“? Lako je misliti i uvjeriti se: „Moj posao je moja beba i ne mogu vjerovati da će itko brinuti o njemu kao ja.”
Borite se protiv poriva da sve radite sami. U redu je i prikladno, čak i razumno, prenijeti neke od svojih odgovornosti na druge zaposlenike i partnere.
Dajte sebi dopuštenje da prihvatite pomoć. Iznenađujuće, vaši bi partneri ili zaposlenici mogli obaviti stvarno sjajan posao. Oni mogu imati više vremena da se posvete poslu od vas. Ako drugima povjeravate neke od svojih zadataka, povećat ćete produktivnost i zadovoljstvo zaposlenika, a istovremeno ćete smanjiti stres i zahtjeve za vašim vremenom. A možda samo čekaju da dobiju zeleno svjetlo od vas, da preuzmu više odgovornosti i pomognu vam u rastu.
VJEČITO BUSY
Mogli bismo zaključiti da je pretjerani rad novi statusni simbol za ovu generaciju. Biti stalno zauzet poslom znači da ste učinkoviti, odgovorni i sigurno vodi do sreće i bogatstva, zar ne? Zapravo, previše rada tijekom dugog vremenskog razdoblja nije dobro za zdravlje vašeg poslovanja, zaposlenika ili vas samih. Tanka je linija između punog rasporeda u užurbanom salonu i ispunjavanja vremena malim zadacima. Kao što je Stephan Covey napisao u svojoj bestseler knjizi 7 Habits of Highly Effective People, “Moguće je biti zauzet – vrlo zauzet – a da ne budete vrlo učinkoviti.” Zato si dajte vremena za pauze, pomno izrađujte rasporede da ne budu pretrpani, jer jedino tako ćete stvarno i biti učinkoviti u poslu. I ne zaboravite da prejako forsiranje u poslu može dovesti do burnouta – a to si nikako ne želite priuštiti.
VRIJEME JE DA POSTANETE DIGITALNI
Ako se oslanjate na papirnate bilješke, raspoređivanje knjiga, pojedinačne tekstove ili tragove Messengera kako biste išli ukorak sa svojim sastancima, vašem sustavu upravljanja poslom možda je potrebna nadogradnja. Automatizirane usluge i tehnologija mogu se nositi sa svime, od vaših rezervacija do vaših rutinskih dnevnih, tjednih i mjesečnih računovodstvenih zadataka. Automatizirana tehnologija može vam vratiti vrijeme koje potrošite listajući različite vrste medija kako biste locirali termin klijenta i smanjili zabunu i nesporazume. Digitalizirajte se i ubrzajte organizaciju posla – nećete požaliti!
SMANJITE VRIJEME PROVEDENO NA MOBITELU
Jeste li ikada bili s profesionalnim pružateljem usluga kada su primili telefonski poziv ili provjerili svoje Facebook poruke ili komentare na Instagramu? Kako ste se zbog toga osjećali? Što je još važnije, što pružatelj usluga nije radio dok je razgovarao telefonom? Korištenje mobitela radi odgovaranja na poruke ili telefonske pozive odvlači vaš fokus od svega ostalog. Vaši klijenti mogu steći pogrešan dojam ako pauzirate njihovu uslugu kako biste provjerili nešto što bi se moglo riješiti kasnije. Iznimke su razumljive – možda očekujete vijesti o voljenim osobama ili bitnom sastanku. Međutim, većinom ograničite korištenje telefona na određena doba dana i sklonite ga dok radite s klijentima. Ako ne želite propustiti priliku za rezervaciju, razmislite o angažiranju partnera koji će umjesto vas voditi vaše rezervacije i marketing na društvenim mrežama kako biste mogli ograničiti vrijeme koje provodite na telefonu ili društvenim mrežama.
Nadamo se da smo vam kroz ovaj blog možda podigli svijest o eventualnim lošijim navikama vezanim za poslovanje. Svi ih imamo, ne samo u poslu, ali je važno osvijestiti ih i krenuti u poboljšanje. Svaki maleni korak vodi vas prema boljem, kvalitetnijem, uspješnijem poslu i što je najvažnije – zadovoljnijim zaposlenicima, klijentima i vama!