Uncategorized @hr

  • Odabrati prave ekstenzije

    Na prvu možda zvuči pretjerano, no svijet lash tehničara ispunjen je svakodnevnim višestrukim izborima – i to ne lakim izborima. Kako raditi brzo, a učinkovito? Na koji način se najbolje prezentirati u svojoj lokalnoj zajednici, ali i na društvenim mrežama? Kako znati koje ljepilo odabrati, koje proizvode koristiti? Kako naći vremena za isprobavanje a da posao ipak teče glatko i bez velikih gubitaka? Kako točno odrediti kojem klijentu odgovara koja vrsta trepavica? Sve su to itekako bitna pitanja, a odluke se samo nižu iz dana u dan. Mi ćemo se u ovom blogu pozabaviti ovim zadnjim pitanjem – kako odabrati

    Nastavi čitati
  • Komunikacija s klijentima

    Kako razlikovati hitne poruke od onih koje mogu malo pričekati? Kad je nepristojno, a kad pak poželjno ne odmah odgovoriti na upit o terminu? Kako biti na usluzi svima, a istovremeno ne izludjeti od konstantne zvonjave mobitela? U novom blogu pozabavit ćemo se komunikacijom – tim izazovom današnjeg tehnološkog „insta“ društva, ali i važnosti koju komunikacija ima u izgradnji dobrog poslovnog glasa za vaš salon. Za početak, naš prvi savjet (potaknut dugogodišnjim iskustvom) je ovaj – pronađite i učvrstite svoje granice u komunikaciji s klijentima. Profesionalna komunikacija može biti izazov u svim vrstama posla, a pogotovo je važna u sektorima

    Nastavi čitati
  • Lash paleta

    Svi mi u lash svijetu znamo da su vremenska organizacija i dobro posložen raspored jedni od ključnih faktora dobrog biznisa. Vođenje računa o terminima, klijentima, narudžbama proizvoda, rasporedima radnika – sve to mora biti u savršenom ritmu kako bi posao tekao besprijekorno i uz minimalno nepredvidivih situacija. A mi u Majesticu nedavno smo otkrili da toj povoljnoj organizaciji može itekako pripomoći i – paleta. Neizbježan pomoćni proizvod za lash tehničare upravo je paleta, a razlog tome leži u olakšavanju pripreme za nadopunu/nadogradnju. Pogotovo ako ste pretrpani klijentima i terminima (a nadamo se da jeste!). Bilo da se radi o novom

    Nastavi čitati
  • Edukacije i treninzi

    Što zapravo čini dobru, kvalitetnu i dugoročnu edukaciju u lash svijetu? Kako istražiti edukatore i programe te odabrati onaj koji vama najbolje odgovara? Kako pristupiti edukaciji i što sve možete naučiti o samom lash biznisu? U našim se blogovima ovdje na Majestic webshopu često dotaknemo teme edukacija, no uvijek više kao usputan komentar i nešto što definitivno preporučamo svima. No kad se odlučite da je vrijeme za edukaciju u nekom novom području, što sve trebate znati? Za početak bismo svakako preporučili istraživanje – skupljanje informacija o najboljim edukacijskim programima. Zahvaljujući digitalnom svijetu, odgovori na sva pitanja su nam uvijek svega

    Nastavi čitati
  • Maksimalna učinkovitost ljepila

    Svaki lash tehničar vrlo dobro zna da je kvaliteta ljepila koje se koristi pri ugradnji/nadogradnji ekstenzija iznimno bitna stavka za konačan rezultat i cjeloukupni dojam ekstenzija. Ljepilo nam može stvarati itekakve probleme ako je manje kvalitetno ili pak ako nismo sigurni kako ga pravilno koristiti i skladištiti. Zato smo se danas odlučili pozabaviti upravo tom temom, te vam u nastavku donosimo naših 5 savjeta uz pomoć kojih će vam ljepilo postati najbliži suradnik u stvaranju genijalnih lash lookova 😊 TEMPERATURA Izaberite ljepilo koje najbolje odgovara uvjetima u kojima vi najčešće radite. Ako vam je temperatura salona/sobe nešto iznad uobičajene sobne temperature,

    Nastavi čitati
  • Handmade lepeze

    Ručno izrađene lepezice zaista mogu biti najzahtjevniji, ali i najljepši dio posla jednog lash tehničara. Svatko se okuša u ručnoj izradi lepeza kad-tad, a unatoč tome što zahtijevaju puno više vremena i koncentracije od unaprijed pripremljenih lepeza, mnogi lash tehničari zadovoljniji su kad mogu sami složiti, pripremiti i prilagoditi lepeze svakom pojedinačnom klijentu. Pa ako ste spremni i voljni poraditi na svojoj tehnici ručne izrade lepeza, svakako predlažemo da nastavite čitati, jer ovaj blog je upravo za vas 😊 Ako se želite usavršiti i napraviti potpuni zaokret u svojoj tehnici slaganja lepeza, naš prvi savjet je – koncentrirajte se na

    Nastavi čitati
  • Uspjeh u lash biznisu

    Ako ste dio lash biznisa (ma koliko dugo), onda smo sigurni da ne možete izbjeći svakodnevno skrolanje po društvenim mrežama u potrazi za inspiracijom i novotarijama; a ako ste kao Majestic tim, onda svakodnevno na tim društvenim mrežama pronalazite ne samo inspiraciju za rad, već i golemu količinu želje i volje za učenjem, sa svih strana. To nas je i navelo na ovotjednu temu bloga – ključ uspjeha u lash biznisu, koji se ne krije samo u vrhunskim proizvodima, već i u volji za svakodnevnim predanim radom i učenjem. Skoro svaki post koji vidimo na društvenim mrežama tiče se ili

    Nastavi čitati
  • Ekstenzije i prirodne trepavice

    U moru nesigurnosti i poluinformacija, ovo se pitanje poteže češće nego ijedno drugo. Novi klijenti sramežljivo ga postavljaju svojim lash tehničarima, a mi se pak trudimo strpljivo i iskreno iznova odgovarati na njega. Mnoge dezinformacije dolaze nam, nažalost, zbog tehničara koji neodgovorno koriste svoje znanje, ne paze na kvalitetu proizvoda niti na pravilnu tehniku, pa se često čuju priče o zaista groznim situacijama koje nitko ne bi trebao proživljavati, pogotovo ne u beauty industriji – koja je tu da nam pomogne da se osjećamo ljepše, a ne da uništi naše zdravlje. No ponovit ćemo još jednom, odgovorno i s dugogodišnjim

    Nastavi čitati
  • Kako privući klijente?

    Kad razmišljate o tome kako brendirati sebe i svoj biznis u vidu kvalitetnih i luksuznih lash usluga, najbitnije od svega je privući klijente. Svi mi najviše bismo voljeli da većina tih klijenata budu oni ozbiljni, „high end“ klijenti, kojima je kvaliteta usluge na prvom mjestu. Kako biste postigli da vas upravo takvi klijenti primijete i isprobaju vaš brend i usluge, trebate se pobrinuti da taj brend bude promoviran na pravi način, te da je kvaliteta vaših proizvoda i usluga neupitna 😊 Prvo što trebate znati jest da „ozbiljniji“ klijenti (u nedostatku boljeg izraza) jako dobro znaju što žele i nije

    Nastavi čitati
  • Važnost redovite nadogradnje

    Odluka o ugradnji ekstenzija, ma koliko možda bila spontana, ipak u sebi sadržava određenu obvezu – isto kao i ugradnja noktiju ili bojanje kose, jednom kad se odlučite, važno je biti redovit 😊 Netom nakon ugradnje, ekstenzije će biti svježe, neoštećene i oko će izgledati popunjeno, no već nakon nekoliko tjedana počet ćete primjećivati razliku. Da ponovimo, prirodne trepavice prolaze kroz 3 faze svog životnog ciklusa, koji u prosjeku traje između 60 i 90 dana. To su faza aktivnog rasta (koja traje u prosjeku 30 dana), zatim faza mirovanja (od 14 do 21 dan) i na kraju faza ispadanja (od

    Nastavi čitati
  • LJEPILO I VLAGA U SALONU

    Ne postoji lash tehničar koji nije (barem u jednom trenutku karijere) proveo sate i sate istražujući tržište u potrazi za idealnim ljepilom – za najboljom kvalitetom, koja će osigurati najefikasniji mogući rad. Ljepilo je proizvod oko kojeg se najčešće lome koplja i za kojeg vrijedi pravilo – jednom kad nađeš ono što ti odgovara, to je to! No ako ste mislili da postoji jedinstveno, univerzalno, najbolje ljepilo na svijetu koje odgovara većini salona i tehničara, prevarili ste se, a mi ćemo u ovom tekstu pokušati objasniti zašto je to tako 😊 Kao što smo spomenuli u ranijim tekstovima na našem

    Nastavi čitati
  • "PRE-MADE" I "HANDMADE" LEPEZE - RAZLIKA I KVALITETA

    Ugradnja i nadogradnja ekstenzija često zahtijevaju toliku vještinu da se bez ironije mogu nazvati umjetnošću, u kojoj je finalni projekt itekako vrijedan vremena i novaca 🙂 Što više razvijate vještinu, spretniji ste i brži u radu, a ako vam ikad zafali motivacije, provjerite kakva se sve čudesa rade u natjecateljskim kategorijama lash svijeta! U argumentima za “umjetničku” stranu lash svijeta često se spominje i umijeće rada ručno rađenih lepeza ekstenzija; iako se većina nas odlučuje za već pripremljene lepeze, koje smanjuju vrijeme rada i pojačavaju učinkovitost. Pa se tako često poteže i pitanje koje su bolje i kvalitetnije, tako da

    Nastavi čitati

Newsletter

Prijavite se na našu newsletter listu kako biste prvi saznali za novosti.

    Koristimo kolačiće

    Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

    Više o kolačićima