Komunikacija s klijentima

Kako razlikovati hitne poruke od onih koje mogu malo pričekati? Kad je nepristojno, a kad pak poželjno ne odmah odgovoriti na upit o terminu? Kako biti na usluzi svima, a istovremeno ne izludjeti od konstantne zvonjave mobitela? U novom blogu pozabavit ćemo se komunikacijom – tim izazovom današnjeg tehnološkog „insta“ društva, ali i važnosti koju komunikacija ima u izgradnji dobrog poslovnog glasa za vaš salon.

Za početak, naš prvi savjet (potaknut dugogodišnjim iskustvom) je ovaj – pronađite i učvrstite svoje granice u komunikaciji s klijentima. Profesionalna komunikacija može biti izazov u svim vrstama posla, a pogotovo je važna u sektorima s ponudom usluga, kao što je beauty sektor. Granice komunikacije su prva i osnovna stvar koja će dobro formirati vaš odnos s klijentima. Odredite vrijeme u kojem ne primate pozive i ne odgovarate na poruke (na primjer, od 8 do 8) i držite se toga. Napravite raspored prioriteta i odgovarajte na upite nekim redoslijedom koji si sami odredite. Bitno je ne izgubiti se u brojnim porukama, pozivima i upitima, a to je najlakše učiniti dobrom organizacijom svog vremena i postavljanjem granica komunikacije.

izvor: ESL Brains

Druga stvar na koju se želimo osvrnuti jest ispričavanje. Isprike mogu biti izvrsna stvar u situacijama kad stvarno nešto zaboravite, pogriješite, krivo shvatite – svi smo mi ljudi, a činjenica da možete prepoznati kad se pogriješili i ispričati se za tu pogrešku govori mnogo o vama i vašoj samosvijesti. No prečesto se ispričavamo za stvari koje su van naše moći i za koje nismo nimalo osobno odgovorni – to je ona nepoželjna interpretacija krilatice „Klijent je uvijek u pravu“. Nema potrebe da se ispričavate ako nemate termina, ako ste prebukirani ili ako znate da ne možete napraviti točno ono što klijent traži. Umjesto „oprostite“ ili „ispričavam se“, pokušajte u svoju poslovnu komunikaciju uvrstiti fraze poput „hvala vam na strpljenju“, „hvala na upitu, ali nažalost nemamo termina“ i slično. Isprike bismo svi trebali ostaviti za onda kad su stvarno potrebne – a tad će imati i veću vrijednost.

izvor: Crello

I treće, budite svjesni odgovornosti koju imate prema klijentima. Nedajte da vas pregaze poruke i pozivi, ali uvijek imajte na umu da kao vlasnik/ca salona, obrta, posla, morate imati strpljenja i vremena za sve klijente koji od vas zatraže neku uslugu. Budite uvijek ljubazni, strpljivi, jasni u komunikaciji. Određivanje komunikacijskih granica i organizacija vremena u tome vam mogu samo pomoći.

Za kraj, ne zaboravite da vaša komunikacija može imati velik utjecaj na vašu reputaciju te reputaciju vašeg posla u lokalnoj zajednici. Dobra poslovna komunikacija, s određenim granicama i jasnim uvjetima, može vas samo učiniti omiljenima i poboljšati vaše poslovanje; jednako kao i dobar i kvalitetan materijal za rad. A najkvalitetniji materijal za lash i PMU salone pronađite upravo ovdje, na našem webshopu 😊

Povezani članci

Newsletter

Prijavite se na našu newsletter listu kako biste prvi saznali za novosti.

    Koristimo kolačiće

    Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

    Više o kolačićima