Kako razlikovati hitne poruke od onih koje mogu malo pričekati? Kad je nepristojno, a kad pak poželjno ne odmah odgovoriti na upit o terminu? Kako biti na usluzi svima, a istovremeno ne izludjeti od konstantne zvonjave mobitela? U novom blogu pozabavit ćemo se komunikacijom – tim izazovom današnjeg tehnološkog „insta“ društva, ali i važnosti koju komunikacija ima u izgradnji dobrog poslovnog glasa za vaš salon.
Za početak, naš prvi savjet (potaknut dugogodišnjim iskustvom) je ovaj – pronađite i učvrstite svoje granice u komunikaciji s klijentima. Profesionalna komunikacija može biti izazov u svim vrstama posla, a pogotovo je važna u sektorima s ponudom usluga, kao što je beauty sektor. Granice komunikacije su prva i osnovna stvar koja će dobro formirati vaš odnos s klijentima. Odredite vrijeme u kojem ne primate pozive i ne odgovarate na poruke (na primjer, od 8 do 8) i držite se toga. Napravite raspored prioriteta i odgovarajte na upite nekim redoslijedom koji si sami odredite. Bitno je ne izgubiti se u brojnim porukama, pozivima i upitima, a to je najlakše učiniti dobrom organizacijom svog vremena i postavljanjem granica komunikacije.

izvor: ESL Brains
Druga stvar na koju se želimo osvrnuti jest ispričavanje. Isprike mogu biti izvrsna stvar u situacijama kad stvarno nešto zaboravite, pogriješite, krivo shvatite – svi smo mi ljudi, a činjenica da možete prepoznati kad se pogriješili i ispričati se za tu pogrešku govori mnogo o vama i vašoj samosvijesti. No prečesto se ispričavamo za stvari koje su van naše moći i za koje nismo nimalo osobno odgovorni – to je ona nepoželjna interpretacija krilatice „Klijent je uvijek u pravu“. Nema potrebe da se ispričavate ako nemate termina, ako ste prebukirani ili ako znate da ne možete napraviti točno ono što klijent traži. Umjesto „oprostite“ ili „ispričavam se“, pokušajte u svoju poslovnu komunikaciju uvrstiti fraze poput „hvala vam na strpljenju“, „hvala na upitu, ali nažalost nemamo termina“ i slično. Isprike bismo svi trebali ostaviti za onda kad su stvarno potrebne – a tad će imati i veću vrijednost.

izvor: Crello
I treće, budite svjesni odgovornosti koju imate prema klijentima. Nedajte da vas pregaze poruke i pozivi, ali uvijek imajte na umu da kao vlasnik/ca salona, obrta, posla, morate imati strpljenja i vremena za sve klijente koji od vas zatraže neku uslugu. Budite uvijek ljubazni, strpljivi, jasni u komunikaciji. Određivanje komunikacijskih granica i organizacija vremena u tome vam mogu samo pomoći.
Za kraj, ne zaboravite da vaša komunikacija može imati velik utjecaj na vašu reputaciju te reputaciju vašeg posla u lokalnoj zajednici. Dobra poslovna komunikacija, s određenim granicama i jasnim uvjetima, može vas samo učiniti omiljenima i poboljšati vaše poslovanje; jednako kao i dobar i kvalitetan materijal za rad. A najkvalitetniji materijal za lash i PMU salone pronađite upravo ovdje, na našem webshopu 😊