poslovna komunikacija

  • Komunikacija s klijentima

    Kako razlikovati hitne poruke od onih koje mogu malo pričekati? Kad je nepristojno, a kad pak poželjno ne odmah odgovoriti na upit o terminu? Kako biti na usluzi svima, a istovremeno ne izludjeti od konstantne zvonjave mobitela? U novom blogu pozabavit ćemo se komunikacijom – tim izazovom današnjeg tehnološkog „insta“ društva, ali i važnosti koju komunikacija ima u izgradnji dobrog poslovnog glasa za vaš salon. Za početak, naš prvi savjet (potaknut dugogodišnjim iskustvom) je ovaj – pronađite i učvrstite svoje granice u komunikaciji s klijentima. Profesionalna komunikacija može biti izazov u svim vrstama posla, a pogotovo je važna u sektorima

    Nastavi čitati

Newsletter

Prijavite se na našu newsletter listu kako biste prvi saznali za novosti.

    Koristimo kolačiće

    Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

    Više o kolačićima