Klijenti vrlo često nisu svjesni količine vremena i znanja koje je potrebno za usavršiti tehnike ugradnje i nadogradnje trepavica, kao i sve ostalo što nudite u svojim salonima. Nije na njima da znaju, ali ponekad ih nije loše ni podsjetiti na sve ono što njihovi lash artisti svakodnevno rade kako bi ponudili najbolju moguću uslugu 😊
1. EDUKACIJE
Baš svaka osoba u beauty svijetu zna da bez edukacija ne možete puno. Ne samo da industrija strahovito napreduje i da svake godine imate nekoliko novih tehnika i trikova za usvojiti, već je i konkurencija iznimno jaka.

Ako želite biti relevantni, iznimno je bitno ulagati u edukaciju svojih zaposlenih, i to relativno često. S više položenih tečajeva i edukacija možete nadograđivati ponudu svog salona i proširiti posao. A ono što klijenti moraju znati jest da u cijenu tretmana definitivno ulaze i sve dodatne edukacije koje su vaši zaposlenici prošli!
2. UVJEŽBAVANJE
Edukacija je završila, znanje je usvojeno, a sad je vrijeme za vježbu.

Klijenti koji dođu na zahtjevan tretman, ili žele nešto posebno, ne mogu znati koliko je materijala i vremena utrošeno u periodu uvježbavanja, kako bi se na kraju određeni tretman mogao obaviti u najkraćem mogućem vremenu. A za to je definitivno potrebno puno vježbe. Nije loše usporediti to s treniranjem nekog sporta – ponavljanje je majka znanja 😊
3. VISOKOKVALITETAN MATERIJAL
Jedina stvar na kojoj definitivno ne biste trebali štedjeti jest materijal i oprema. Nudeći vašim klijentima kvalitetan i provjeren materijal, osigurat ćete da vam se i dalje vraćaju i da vjeruju vašim metodama rada.

Na lash tržištu postoji zaista mnoštvo trepavica i dodatne opreme koja vam se nudi, ali najbitnije je da odaberete materijal koji vama odgovara i s kojim vam je najlakše raditi. Tu moramo preporučiti našu Majestic liniju proizvoda, s kojom nikako ne možete pogriješiti 😊
4. ODRŽAVANJE PROSTORA I ČIŠĆENJE
Svakodnevno održavanje radnog prostora čistim ne biste trebali zanemariti kad se radi o krajnjoj cijeni tretmana kojeg nudite. Sve je to dio posla, a čist i dezinficiran radni prostor zahtijeva mnogo vremena. Na kraju, to je također jedna od stvari koja će vam donijeti dodatne bodove s klijentima. O važnosti čistog prostora pisali smo i u našem prošlom blogu.
5. MENADŽMENT
Vođenje salona, kreiranje rasporeda, izmjene i neplanirani troškovi, kontrola rada… menadžment zasigurno nije za nekog kome multitasking nije u krvi 😊 Ako mislite da on ne bi trebao biti uključen u krajnju cijenu tretmana u vašem salonu, pomislite samo kako bi bilo bez njega.

Koliko bi sve bilo kaotičnije i teže za uskladiti da nema osobe koja vodi sve rasporede i izrađuje plan rada. Menadžment možda nema direktne veze s uslugama koje nudite, ali on je ključan dio vođenja svakog salona, i bez dobre organizacije ne biste ni mogli osigurati svojim klijentima kvalitetnu uslugu.
Beauty tretmani nisu neophodni za život i svakako su rezervirani za ljude koji ih si mogu priuštiti. No često se dogodi da klijenti preispituju cijene tretmana, većinom zato jer im nije jasno što sve točno ulazi u naplatu usluge koju nudimo. Zato preporučamo da ovaj popis isprintate i zalijepite na zid svog salona, kako u budućnosti ne bi bilo nedoumica oko toga 😊