ŠTO SVE ULAZI U CIJENU VAŠEG TRETMANA?

Klijenti vrlo često nisu svjesni količine vremena i znanja koje je potrebno za usavršiti tehnike ugradnje i nadogradnje trepavica, kao i sve ostalo što nudite u svojim salonima. Nije na njima da znaju, ali ponekad ih nije loše ni podsjetiti na sve ono što njihovi lash artisti svakodnevno rade kako bi ponudili najbolju moguću uslugu 😊

1. EDUKACIJE

Baš svaka osoba u beauty svijetu zna da bez edukacija ne možete puno. Ne samo da industrija strahovito napreduje i da svake godine imate nekoliko novih tehnika i trikova za usvojiti, već je i konkurencija iznimno jaka.

Ako želite biti relevantni, iznimno je bitno ulagati u edukaciju svojih zaposlenih, i to relativno često. S više položenih tečajeva i edukacija možete nadograđivati ponudu svog salona i proširiti posao. A ono što klijenti moraju znati jest da u cijenu tretmana definitivno ulaze i sve dodatne edukacije koje su vaši zaposlenici prošli!

2. UVJEŽBAVANJE

Edukacija je završila, znanje je usvojeno, a sad je vrijeme za vježbu.

Klijenti koji dođu na zahtjevan tretman, ili žele nešto posebno, ne mogu znati koliko je materijala i vremena utrošeno u periodu uvježbavanja, kako bi se na kraju određeni tretman mogao obaviti u najkraćem mogućem vremenu. A za to je definitivno potrebno puno vježbe. Nije loše usporediti to s treniranjem nekog sporta – ponavljanje je majka znanja 😊

 

3. VISOKOKVALITETAN MATERIJAL

Jedina stvar na kojoj definitivno ne biste trebali štedjeti jest materijal i oprema. Nudeći vašim klijentima kvalitetan i provjeren materijal, osigurat ćete da vam se i dalje vraćaju i da vjeruju vašim metodama rada.

Na lash tržištu postoji zaista mnoštvo trepavica i dodatne opreme koja vam se nudi, ali najbitnije je da odaberete materijal koji vama odgovara i s kojim vam je najlakše raditi. Tu moramo preporučiti našu Majestic liniju proizvoda, s kojom nikako ne možete pogriješiti 😊

4. ODRŽAVANJE PROSTORA I ČIŠĆENJE

Svakodnevno održavanje radnog prostora čistim ne biste trebali zanemariti kad se radi o krajnjoj cijeni tretmana kojeg nudite. Sve je to dio posla, a čist i dezinficiran radni prostor zahtijeva mnogo vremena. Na kraju, to je također jedna od stvari koja će vam donijeti dodatne bodove s klijentima. O važnosti čistog prostora pisali smo i u našem prošlom blogu.

5. MENADŽMENT

Vođenje salona, kreiranje rasporeda, izmjene i neplanirani troškovi, kontrola rada… menadžment zasigurno nije za nekog kome multitasking nije u krvi 😊 Ako mislite da on ne bi trebao biti uključen u krajnju cijenu tretmana u vašem salonu, pomislite samo kako bi bilo bez njega.

Koliko bi sve bilo kaotičnije i teže za uskladiti da nema osobe koja vodi sve rasporede i izrađuje plan rada. Menadžment možda nema direktne veze s uslugama koje nudite, ali on je ključan dio vođenja svakog salona, i bez dobre organizacije ne biste ni mogli osigurati svojim klijentima kvalitetnu uslugu.

 

Beauty tretmani nisu neophodni za život i svakako su rezervirani za ljude koji ih si mogu priuštiti. No često se dogodi da klijenti preispituju cijene tretmana, većinom zato jer im nije jasno što sve točno ulazi u naplatu usluge koju nudimo. Zato preporučamo da ovaj popis isprintate i zalijepite na zid svog salona, kako u budućnosti ne bi bilo nedoumica oko toga 😊

 

Povezani članci

Newsletter

Prijavite se na našu newsletter listu kako biste prvi saznali za novosti.

    Koristimo kolačiće

    Korištenjem naše web stranice potvrđujete da prihvaćate našu upotrebu kolačića. Ovdje možete saznati više o tome kako ih koristimo.

    Više o kolačićima